شکوه دهه فجر در مشارکت همه مردم و مسئولان است

پایگاه خبری تفرش:

معاون فرماندار تفرش گفت: شکوه دهه فجر در مشارکت همه مردم و مسئولان است.

خبرگزاری فارس: شکوه دهه فجر در مشارکت همه مردم و مسئولان است 

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سعید مویدی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی اعضای کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر، اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور ایامی است که امت اسلامی ایران با وحدت و یکپارچگی، بر رژیم ستم و ظلم غلبه کردند و تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانستند انقلابی بزرگ را در جهان رقم بزنند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رشادت‌ها و جان فشانی‌های مردان و زنانی است که با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و ما نیز باید با زنده نگه داشتن خاطرات آن روزها، راه شهیدان گرانقدر را ادامه دهیم.

معاون فرماندار تفرش اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب، ایران افتخارات بزرگی را در سطح منطقه و دنیا کسب کرده است و پس از سی و پنج سال از انقلاب اسلامی به نیکی و بزرگی از این انقلاب یاد می‌شود.

مویدی بر لزوم برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان تأکید کرد و متذکر شد: باید با انجام برنامه‌ریزی شایسته زمینه حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر را فراهم سازیم.

وی در ادامه از شهرداری و مسئولین کمیته‌های بیست‌گانه ستاد خواست تا برنامه‌های دهه فجر امسال به صورت متفاوت‌تر از سال‌های قبل در خصوص آذین بندی زیبای شهر به خصوص ورودی‌ها و میادین اصلی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفرش با اشاره به برنامه‌های این اداره به مناسبت آغاز دهه فجر خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی به منظور آشنائی بیشتر دانش‌آموزان با نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی و تبیین فرهنگ ارزشمند این انقلاب عظیم تدوین شده است.

افشار با تأکید بر نقش‌محوری دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌‌های دهه فجر اظهار داشت: تمام برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی باید معطوف به دانش‌آموزان باشد و خانواده‌ها و شوراها نقش پر رنگ در برنامه‌های این دهه به خصوص راهپیمائی 22 بهمن داشته باشند.

در این جلسه مسئولان کمیته‌های دهه فجر نظرات و پیشنهادات خود به منظور برگزاری بهتر برنامه‌های دهه فجر را ارائه کردند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:18 | نویسنده : میثم اله وردی |